0

Little Children

Häromveckan hörde jag en bra låt på P3 när jag var ute och gick i mörkret förbi Skansen och Grönan. Stämningsfullt, melankoliskt. Höstmusik. Men när jag kom hem kunde jag inte hitta låten på nätet. På min födelsedag fick jag en present av min vän Olle som för övrigt är grym musiker. Han skrev i alla fall att jag bör lyssna på Little Children om jag inte gjort det än. När jag öppnade länken var det låten jag letat efter- Little Children – Hold on Synkronisation, how I love it.

Videoklippet nedan är en annan låt dock.




Ikväll var jag på min måndagsyoga, Hatha med Antonia som är helt fantastico. Det var fint som alltid men jag hade en aningen svårt att fokusera då en skitsnygg ung kille var precis bredvid mig. Han hade fina tatueringar längs med benen som jag spanade in i min Marichyasana. Han visade sig vara proffsskidåkare.