2

Vad händer med bloggen?

#Uppdaterad 31/5/12

Om det är någon som undrar vad som händer med bloggen så har jag dragit ner verksamheten här. Tillsvidare fortsätter jag att göra spellistor på Spotify, lägga upp musik på Facebook istället och utforskar nya forum att skriva om musik.
Jag har byggt upp ett fint bibliotek på whatsthebuzz så kolla gärna tillbaka för inspiration :)

Med det sagt lämnar jag med en gotländsk version av ”Den blomstertid nu kommer” på gutamål.

Hej.



Jag tror det handlar om hur frekvent man uppdaterar bloggen. Man kan inte förvänta sig att folk ska hitta till en blogg som inte är så aktiv. Jag fick jobba hårt men nu rullar den på av sig själv med omkring 170 000 unika besökare i veckan så nog är folk intresserade av att läsa om musik alltid! =)



Kram!

2 Martina:

Absolut Camilla. Jag har uppdaterat den minst en gång om dagen oftast. Men jag tror det är svårare med musik som inte så många har hört.